Re: HPT366 a Seagate 1GB

Autor: bip-antyspam_at_phys.uni.torun.pl
Data: Wed 22 Aug 2001 - 08:01:12 MET DST

DooMiniK <bachus20_at_poczta.wp.pl> wrote:

> Nietypowe taktowanie magistrali ? (np. 75MHz)

Niezupelnie bo 99MHz, oczywiscie w BIOS'ie PCI jest 1/3.

                                bip

PS. Wlasnie przeczytalem co napisalem, troche niejasno. Tzn kopiowanie z
    dysku na dysk odbywa sie bez bledow, ale jesli na tego Seagate'a kopiuje
    pliki z innego komputera to na Abicie te pliki sa kopiowane z bledami
    pomimo, ze scandisk twierdzi, ze dysk jest w porzadku.