Re: Jaki komp pod NT na dzis?

Autor: Yablon (yablon_at_wasko.pl)
Data: Wed 22 Aug 2001 - 13:20:08 MET DST

"!!! X-RAV !!!" napisał(a):

> Zmieniam kompa w robocie na ktorym stoi NT i mam pytanie do uzytkownikow NT
> co na dzien dzisjeszy najlepiej wsadzic do srodka? Jaka grafika, dziwek,
> procek i plyta?
napisz co chcesz jeszcze na tym kompie robic, bo minimalne wymagania pod
NT chyba Cie nie zadowola :) Na P90 i 12MB RAM WinNT juz pojdzie, ale
praca bym tego nie nazwal :)
Moja rada co do NT: ostroznie z fajerwerkami. Moga byc problemy z
nowszymi kartami graficznymi i dzwiekowymi itp. (sterowniki). Zanim cos
kupisz sprawdz czy pojdzie pod NT i raczej nie pytaj w sklepie gdzi
kupujesz. Czesto (nie zawsze) goscie maja bladego pojecie o NT. Sam
pracowalem przez 2 lata pod NT-kami (milo wspominam te czasy) i pamietam
radosne rozmowy w sklepach czy serwisach, kiedy probowalem sie czegos
dowiedziec. :)
Pozdrawiam Yablon

--
Tomasz Jablonowski aka Yablon           | ICQ:   51956669 |
yablon_at_wasko.pl                         | tel. 0604302804 |