Pilne! - Wylaczanie komputera

Autor: sesze_at_poczta.onet.pl
Data: Wed 22 Aug 2001 - 12:25:29 MET DST

Witam,

ja szybciutko: mam plyte ATC-5030 na chipsecie Intel 430TX. W instrukcji jest
napisane ze za pomoca jakiegos kabelka mozna zrobic tak, ze po zamknieciu
systemu operacyjnego komputer sam sie wylaczy. Mam taki kabelek odchodzacy od
zasilania dysku (konkretnie to +5V i G). Czy mozliwe ze to on powinien byc
podlaczony w odpowiednie miejsce (pasuje w przewidziane do tego miejsce, bo
sprawdzalem)? Nie chce zepsuc sprzetu, a instrukcja nie definiuje jasno skad
owy kabelek wziac (napisali gdzie podlaczyc na plycie glownej ale skad go wziac
to juz nie wiem) dlatego prosze Was o opinie. Z gory dziekuje.

Łukasz Kłapa