Re: wypalone pixele w LCD

Autor: Plenio (plenio_at_skrzynka.pl)
Data: Wed 22 Aug 2001 - 11:25:28 MET DST

Witam i pozdrawiam
To czyste chamstwo, jakie normy...?
Gdzie oni mają to napisane....niech pokażą.
Kupiłem kiedyś telewizor marki Thomson 32 cale 100 Hz.
Bardzo głosno brzęczały cewki odchylania w kinieskopie,
wieczorem nie można było oglądać telewizora tak to przeszkadzało.
Zgłosiłem do serwisu....wzięli go i oczywiście według ich normy wszystko
było OK.
Na dodatek właściciel serwisu powiedział ze wszystkie telewizory 100 Hz to
mają.
Szlag mnie trafiał, poszedłem do Federacji konsumenta i po ich interwencji
(powiem szczerze ze dużo mnie to kosztowało zdrowia i czasu), zaczęli
mięknąć
i zabrali w cholerę ten telewizor. Teraz mam Philipsa 100 Hz.......o dziwo
nic w nim nie brzęczy.
Na to wszystko trzeba dobrego baciora.....wiem coś o tym....
Nie poddawaj się i działaj bo niedługo będziemy ich przepraszać za to że
żyjemy.
Życzę powodzenia i pozdrawiam.

Plenio