Re: modem usb

Autor: . : : Krzysztof : : . (krionix_at_poland.com)
Data: Wed 22 Aug 2001 - 10:54:45 MET DST

Użytkownik "Remo" <remikton_at_polbox.com> napisał w wiadomości
> posiadam modem zewnetrzny usb o symbolu 1456VQE-r5 int1, ale nie posiadam
> sterownikow . polatalem po necie i cos tam znalazlem ale win me nie za
> bardzo chce tych sterownikow, ale pytanie mam inne jak wogole instaluje
sie
> modem usb czy on ma jakis port i tym podobne sprawy

tak sie je instaluje, u mnie robi wirtualny com port. (kompot :)
zwykle sa na chipie ST lub podobnym - i oni daja stery.

a mam modem USB fujitsu siemesn 56K bardzo malutki :))
i nie drogi mysle itp.... mozna zobaczyc je w sigu :))

--
www.kliknij-tu.prv.pl :))
to jest sig a tu moge umiescic co chce :))