Re: OEM czy robienie w konia ???

Autor: _at_imon
Data: Wed 22 Aug 2001 - 10:17:52 MET DST

pollut_at_poczta.onet.pl wrote:

> Witam szanownych grupowiczów
> Kupilem wlasnie karte winfast gts pro 32MB (za 620 pln) ale jakby w dziwnej
> wersji: bez kabli, bez orginalnego opakowania. Sprzedawca twierdzi, zr to OEM i
> przychodza do sklepu tylko opakowane w folie. Na stronie producenta nie ma mowy
> o jakis OEM-ach i kablach dostepnych jako opcja...
> Jeszcze pare miesiecy temu byl to sprzet z gornej polki i chyba nikt nie wozil
> tego jak marchewki czy burakow...
> Czy ten sprzedawca robi mnie w wala ???
> Bede wdzieczny z pomoc!
> Steffan

TAK!!!! Ja kupilem za 610 wlasnie tego Leadteka na kosciach Ascent 5ns. Dostalem w
pudelku kabelek, przejsciowke, plytke ze sterownikami, taki pasek do kalibracji
kolorow, dwie gry, instrukcje. Poza tym wszystko w pudelku. Ale cos jest nie tak z
ta karta, bo w 3dmarku 2001 mam 1000pkt, a w 2000 2000pkt. Moze to wina mobo. W
kazdym razie bede to pisal za kazdym razem na tej grupie, az to naprawie. ;)