Re: Programik do sms-ów

Autor: Kulonik (zbysios_at_poczta.wp.pl)
Data: Wed 22 Aug 2001 - 10:39:29 MET DST

Hej,

"Kaja" napisała:
> Kiedyś "wywaliłam" GG, bo na Ideę nie wysyłał...tzn chciał, ale nie mógł
:-(
> Możesz podać link do ICQ w jakiejś wersji polskiej?

Problem z Ideą jest taki, że:
po pierwsze odbiorca musi mieć uaktywnioną usługę odbierania sms z internetu
Email-SMS (jest płatna -aktywacja coś około 2,5 zł netto)
po drugie bramka Idei bardzo często nie działa (w 20 przypadkach na 35 prób,
nawet przy wejściu przez stronę www.idea.pl/idea/bramka.html ).
GG używam do wysyłania do ery i plusa - większych problemów nie zauważyłem.
Pozdrowienia
Zbyszek