Re: Radeon VE

Autor: Norbert Czulewicz (norbert.czulewicz_at_wp.pl)
Data: Wed 22 Aug 2001 - 10:07:15 MET DST

Mam taką kartę.
Jestem z niej całkowicie zadowolony.
Jeśli chcesz grać w najnowsze gry to faktycznie, może powinieneś kupić coś
lepszego. Z tego co wiem wydajność ma trochę słabszą od GForce 2MX.
U mnie na 3DMarku 2001 wyszło 1775. Nie wiem czy to dużo, czy mało.
Ja osobiście za dużo nie gram, ale za to oglądam filmiki DVD na TV.
Karta ma dekoder mpeg. więc zajętość procka nie jest wielka. Jedynie
dekompresją dźwięku zajmuje się procek. Jeśli chodzi o jakość obrazu, to dla
mnie jest bardzo dobra. W sieci jest kilka porównań jakości obrazu różnych
kart, a ta karta ma jeden z najlepszych. Niestety (z niewiedzy) kupując
kartę na giełdzie trafił mi się egzemplarz Made In China. Karty z Kanady
mogą mieć lepszy obraz (Tak jak w Radeonie SDR firmy Ati i Vga No. 1). Sam
nie widziałem, więc nie wiem. Jedno jest pewne jak na razie nVidii nie
kupię, czekam na Radeona 2.
Norbi.