Sony G420 (ciut dlugie)

Autor: Piotrek (piotrek_at_optimedia.com.pl)
Data: Wed 22 Aug 2001 - 08:59:49 MET DST

Witam

Jakis czas temu kilka osob pytalo o ten monitor i podziele sie uwagami:
Juz mialem go kupowac w hurtowni (tam sie nie obejrzy) ale postanowilem
odwiedzic sklepik i zobaczyc jak swieci. Ostrosc obrazu b. dobra zbieznosc
b.dobra ale... brzegi obrazu pofalowane na okolo 3mm nie udalo sie ustawic
oraz w prawym dolnym rogu prawie brak czerwonego i niebieskiego na raz (!).
A ogladalem dwa egzemplarze.
Monitor stawialem z dala od zrodel zaklocen, dawalem czas na wygrzanie i
uzywalem degauss'a. A wiem ze taka wada jest trudna do wygrania w serwisie,
wszyscy znajomi moga widziec od razu a serwis niestety nie.

Troche mi szkoda bo lubie "specyficzny" obraz trinitrona ale nie za taka
cene. Na koniec dodam ze obok stal Flatron 19" wyswietlal to samo i obraz
lepszy (tzn. bez wad Sonego).

Pozdrawiam

Piotrek

P.S. czy pod Win2000 i AMD na Via wrzucalo sie jakis patch (oczywiscie
oprocz 4in1)? sorki ale mam calkowite zacmienie po nieprzespanej nocy.