Re: Problem z modemem Zoltrix

Autor: Kulfon (kulfon_at_box43.gnet.pl)
Data: Wed 22 Aug 2001 - 08:46:07 MET DST

Witam.
Mialem taki sam problem u siebie ze Spirytem, ktorego uzywam od ponad
2 lat i jestem z niego bardzo zadowolony.
ZMIEN STEROWNIKI na oryginalne Zoltrixa (Conexanta) na nich jest OK -
sprawdzone - wlasnie z tego modemu teraz sie lacze :)

Problem byl wlasnie w WinME (98se, 2k bylo OK), Milleenium standardowo
instaluje jakies smieciaste strey, ktore dzielnie spowalniaja caly
system do granic niemozliwosci pracy na kompie, i dodatkowo cos
glupieje. Jak przelozylem modem do innego slotu to mysz nie dzialala -
mysle ze to jakis problem ze wspoldzieleniem przerwan (ale w/g
menadzera urzadzen moj modem wisi sam na jednym).
Zainstalowalem starsze sterowniki od modemu (te pod win98) i wszystko
wrocilo do normy - modem znow zaczal ladnie, stabilnie i szybko
chodzic.

PS Kiedys znajomy mial uwalonego Spirita i mi go dal (zawieszal kompa,
nie wybieral, niebieskie ekrany). Teraz ten modem od 3 miesiecy dziala
u mojego innego znajoego i jest OK.
A wiecie jak to zrobilem - do ZAMRAZARKI go na pare godzin i OK :)).
pozdro