Re: TV-OUT a odleglosc polaczen

Autor: Luke (luke13_at_go2.pl)
Data: Wed 22 Aug 2001 - 07:55:11 MET DST

Tom Wrote:
> Czy ktos wie na jaka maxymalna odleglosc
> mozna pociagnac kabelek od wyjscia z karty grafiki
> do telewizora ? bez strat na jakosci wizji?

Jakim, to zalezy od wyjscia na karcie graficznej (spotkalem sie tylko z
dwoma typami, oba to SVHS - czyli tak zwane Super VHS, ale 4 lub 8 pin -
owe) - tu musisz zobaczyc jakie masz a z drugiej strony czyli wejście (tam
moga byc: SVHS, Euro, Chinche). Teoretycznie przy ekranowanym kablu (a tylko
taki polecam) moze byc to nawet 250m., ja nie probowalem wiecej niz 40. Bylo
spoko. Pozdrawiam !