Re: karta na isa

Autor: Artur Drzewiecki (darth72_at_poczta.bez.onet.spamu.pl)
Data: Wed 22 Aug 2001 - 06:00:56 MET DST

>spalila mi sei karta dzwikowa(zintegrowana) i teraz juz kilka razy
>probowalem zainstalowac stara karte z innego kompa na isa .. i niestety
>system nie dziala z nia poprawnie :(( pomocy .. ahia uzywam WinMe . a karta
>to jakas Analog Devices Soundport z ukladem OPTi 82c929a
Spróbuj jakiejś karty na PCI. Aha - w BIOS-ie sprawdź, czy nie trzeba
wyłączać zintegrowanej dźwiękówki i ją wyłącz.
A jeśli na ISA'ie, to nie używaj Opti 82x i 83x - do tych chipów od
dawna nie są robione sterowniki - spróbuj może chipa Crystal 42xx - na
nich były robione ostatnie karty na ISA'ie, więc może nie będzie
kłopotów ze sterownikami.

--
Politycznie niepoprawny Artur Drzewiecki
Jeśli chcesz wysłać mi list, usuń słowa "bez." i "spamu." z mego adresu w nagłówku.