czy to sie oplaca? [kupno szarej krzynki]

Autor: teo (teo27_at_go2.pl)
Data: Wed 22 Aug 2001 - 01:12:45 MET DST

witam

dostalem oto taka propozycje
nie bedzie to komp marzen, ale i cena tez nie wielka
dobra do rzeczy

- mini tower
- VA-503+ [3 isa, 3 pci 2.0, agp 1.0, 4 simm, 2 dimm, ultra dma/33
-(((( wlasnie moj bol ]
- k6 3d now 550 mhz
- 64 mb dimm 100 mhz
- grafika 1 mb (idzie of korz do wymiany)
- muzyka zintegrowana
- cd-rom x8 samsung
- fdd, klawiatura, mysz

jak widac brak hdd i monitora
ale dobra to wszystko za 500 pln

wiec podstawowe moje pytanie brzmi
czy to sie oplaca ?
teraz robie na juz naprawde wysluzonym cyrix 300 (tylko ze jak odpalam to
wyswietla mi 233 ale juz sie przyzyczailem, 64 ramu)

czy lepiej pojsc sobie na gielde i jakiegos duronika sprawic
oczywiscie wtedy jeszcze dochodzi kwestia doplaty zlozenia mi tego, bo
samemu niestety.. [no chyba ze ktos mnie poduczy, chetny jestem i to bardzo
:-)]
ale co ia moge za takie pieniadze ?

a posrednie to juz mniej wiecej takie
czy ta plyta obsluzy mi dysk 40 gb ?
jaka opcjonalnie karta graficzna pasowala by do takiego zestawu (ramu w
sumie bede mial 128, bo przekladam ze starego)

TIA

ia, czyli lucjan acz rowniez teo27_at_go2.pl