yo....

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Wed 22 Aug 2001 - 00:32:37 MET DST

yo.. ania szybki mail bo zasypiam ;-)
dogadalem sie z tym markiem i gramy
u niego na urodzinach w soboyte
tyle to jest w jakiejs zapyzialej dziurze 40 kilosow
za gdanskiem nie wiem ja my sie tam dotoczymy ze sprzetem
dwoma kaszlunami jak zalatwie samochod od ojca to pojedziesz
ze mna w innym przypadku lipsa
kasy za koncert nie bedzie ale powiedzial ze zarcie i piwo za darmow
oraz odda za wache gorzej ze chce zebysmy grali ze 3h a my mamy
kawalkow na gora 1,5h wiec potem bedsa sztormowwe improwizacje ;-)

aha trasa na slowacje ustalona i wyjezdzamy 27 ok 2 albo 3
na wache zrzuta po 200 zl zadzwon jutro wieczorem jak wrocisz

krzysiek