Re: Temperatura AMD TB 1200

Autor: _at_imon
Data: Wed 15 Aug 2001 - 00:00:44 MET DST

Krzysiek wrote:

> "@imon" <mistrzpc_at_friko5.onet.pl> wrote in message

> troche kultury to forum publiczne
> jak by pisal duzymi literami co jest oficjalne uwazna na
> "darcie sie" Twoje uwagi byly by na miejscu a tak to pohamuj sie.

To nie byla uwaga, tylko zart. Jak jestes tak przewrazliowny to zmien na
chwile grupe. Na cos w stylu pl.rec.humor . Poza tym trzy wykrzykniki na
koncu zdania moga byc oficjalnie uwazane za darcie sie. Kwesta
interpretacji. A ta nie jest tylko twoja. Dobra. Koniec pieprzenia, bo
znowu wszyscy zaczna mnie od ch* wyzywac ;)

> a skad on moze to wiedziec
> jka nie siedzi duzo w kompach to moze sie martwic
> jak np przesiadl sie z celerona ktory zadko przekraczla 40*C

A ja przesiadlem sie z P133 i sie nie zmartwilem. Rany boskie! Jak
wiatraczek, ktory zostal kupiony dla Athlona dziala, to chyba jeszcze
sie nic nie pali, poza tym jak nic nie czuc, to spoko.

> AFAIR z lekcji biologii bialko scina sie w temp 40 ilus *C
> a jak zoltko to nie wiem

42