Problem z przerwaniami

Autor: Rafal Neumann (on_at_the.net)
Data: Tue 21 Aug 2001 - 23:48:28 MET DST

Ostatnio troche grzebalem w kompie,po standardowej reinstalacji systemu
Win98 wykrywa karte muzyczna i TV ale w
zadne sposob nie chce zainstalowac mi sterownikow przewaznie ich nie
widzi,nawet po ich zainstalowaniu ciagle zglasza ze wykryto nowy sprzet.
Znalazlem takze informacje w systemie ze nie moze znalesc przerwania na
karte muzyczna(ustawia ja na tym samym przerwaniu co kontroler SCSI lub
jakis kontroler USB chipsetu VIA co powoduje konflikt)

reinstalowalem system wiele razy ,wiele razy tez przestawialem czesci w
komputerze ale nigdy nie mialem takich problemow
...co moze byc ich przyczyna?

wadliwa praca chipsetu/plyty? zle podlaczony komponent?

Athlon1.2Ghz/chipset Amd760/VIA plyta Asus

pozdrawiam

Rafal Neumann