Re: Panasonic KX-P6500

Autor: Zibi \(the Moose\) (lutomski_at_mentor.edu.pl)
Data: Tue 21 Aug 2001 - 22:28:28 MET DST

Podpisując się jako "Roman k." <romku1_at_wp.pl>, w przypływie determinacji
napisałeś(aś):

| W Media Markt znalazłem wczoraj laserówkę Panasonic KX-P6500 za 799
zł.
| (toner 83 zł) Czy ktoś z Was
| ma taka drukarkę i może o niej cos powiedzieć? Zaznaczam, ze nie mam
żadnych
| wyrafinowanych wymagań graficznych. Natomiast tak jak wcześniej
pisałem,
| potrzebna mi

No mam takich drukarek wew pracy zez 15. Do biura się
nie nadają. Ale w domu? Poczytaj dalej.
Długo się nagrzewa, blokując komputer, komp poprostu
"zamarza" na czas nagrzewania. Jak wyłączyć nagrzewanie
(czyli printer energy off) to żywotność wałka maleje strasznie.
Żywotność wałka to jakieś 10-12 tys. kartek.
Potem zaczyna mieć dziury. Toner w Poznaniu koszt 74,-.
W sumie po przykrych doświadczeniach kupiłem
do domu Brothera HL-1030 i drukuję na nim juz rok.
Jakieś 200 kartek miesięcznie. Kosztował 999,-

--
PozdróWWWska
Zibi (the Moose)