Odp: TPSA jest the BEST

Autor: Funky_Kowal (FunkyKowal_at_wp.pl)
Data: Tue 21 Aug 2001 - 01:28:15 MET DST

Coś Wam napiszę "a propos" dyskusji połączeń w internetowych w Polsce.

Jakiś czas temu do mojego kolegi przyjechał znajomy z Kanady. Chłopaki poszli sobie to kafejki internetowej, bo tam przecież
taaaaaki duuuuzy transfer, nie to co modem w domu. Kanadyjczyk usiadł przed komputerem i wpisał adres WWW, po chwili dało sie
słyszeć taki oto dialog:
CAN- chyba trzeba zrestartować komputer:-(
PL - czemu? (totalne zdziwienie)
CAN - nic sie nie dzieje, mimo że adres wpisałem poprawny (od wpisania adresu minęło jakieś 15 sec.)
PL - musisz poczekać na załadowanie się strony...
CAN - hmm, dziwne... mówiłeś, że w kafejce jest szybciej niż w domu (szok?)
(po chwili)
To ja mam szybsze łącze w domu w Kanadzie, niz Ty w kAFEJCE w Polsce (i tu kuuuupa śmiechu)

PL do dzisiaj opowiada tę anegdote:-)

FK