CD-Rom i dźwięk

Autor: Bob (bogdansz_at_silesianet.pl)
Data: Tue 21 Aug 2001 - 20:14:02 MET DST

Witam

Problem jest mniej więcej tego typu:
W komputerze jest zamontowany cd-rom Samsunga 48x i nagrywarka Yamaha 4416E
podłączone złączami audio do karty SB128PCI tak że cd-rom na złączu CD-Rom,
a nagrywarka na złączu Aux. I tak przy odsłuchiwaniu płyt Cd-audio na
nagrywarce jest ok, natomiast na cd - romie dźwięk jest ledwie słyszalny i
to nawet przy regulatorze na max. Sprawdzałem wszystkie ustawienia w Windows
i przeinstalowałem sterowniki. Przerabiałem też zamianę kabelków i ciągle to
samo, czy ktoś już się z czymś takim spotkał? Jest na to jakaś rada?
Reszta sprzętu to: Abit KT-7a + TB900, 256 MB RAM, dysk 4,3 MB Fujitsu,
słaby zasilacz (jeśli to istotne) ok 230 W

Pozdrowienia
Bogdan