Re: Programik do sms-ów

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Tue 21 Aug 2001 - 19:23:02 MET DST

"Kaja" <fatum_at_friend.pl> wrote in message

> Poradźcie mi skąd ściągnąć jakiś mały, prosty programik do wysylania
> sms-ów ( szczególnie na idee), bo te, które miałam do tej pory są
> nieprzydatne.

Twoje pytanie nie mia nic wspolnego z tematyka grupy pl.comp.pecet
ktora wylacznie zajmuje sie sprzetem komputerowym wiec nie
mozemy Ci pomoc, prosze pamietac o tym na przyszlosc wysylajac
posty na grupe pl.comp.pecet

BTW. mozesz skorzytsac albo z smsexpress zawartego w GG
albo z ICQ ktore switenie sie do tego nadaje

-------
Krzysiek >>> mailto:silverman_at_go2.pl
GGadulec >>> 429818
>>> http://biohazard.com <<<
!!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!!