Re: Opis grupy - Bardzo wazne

Autor: gabryhh (gabryhh_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 21 Aug 2001 - 18:50:40 MET DST

witam, rozumiem że tematyka grupy powinna być przestrzegana, jednak ten
topic to dla mnie przerost formy nad treścią, wiem że usenet to długa
tradycja, itd., ale ludzie czasy się zmieniły internet jest powszechny i nie
chodzi z prędkością 9600 bodów, to są wg. mnie spory opierające się wręcz o
abstrakcje, sytuacje mogłoby rozwiązać moderowanie, zresztą ewidentny spam i
NTG jest tutaj piętnowany przez grupowiczów, trzeba się pogodzić z tym że
nie każda grupa może być precyzyjnie opisana, wg mnie stoi na zanacznie
wyższym poziomie niż benchmark forum, na końcu dodam że dla mnie obecna
forma grupy jest OK, pozdro gabryhh