Re: Opis grupy - Bardzo wazne

Autor: Zibi \(the Moose\) (lutomski_at_mentor.edu.pl)
Data: Tue 21 Aug 2001 - 16:15:25 MET DST

Podpisując się jako "Krzysztof Buda" <wadis_at_friko.internet.pl>, w
przypływie determinacji napisałeś(aś):

| Takiego rozwiązania nie ma - zawsze coś komuś nie będzie pasowało.
| Ta grupa założona była w 1995 roku - chociażby ze względu na tradycję
| należałoby zostać przy starej nazwie.

O! O! O! To jest bardzo ważny argument. I nie jestem tu,
broń Boże, sarkastyczny. Kiedyś "pecet" to był "pecet".
A nie teraz, kiedy kupa shitowego softu micro
rozwali każdego, nawet najlepszego peceta.

Tylko napisz projekt jeszcze raz od początku w nowym wątku
to się delikatnie jeszcze skrytykuje ;-))))

--
PozdróWWWska
Zibi (the Moose)