Ratunku

Autor: RS (skorkaryszard_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 21 Aug 2001 - 15:59:18 MET DST

Witam
Miałem bardzo ważne projekty zrobione w corelu 9. W trakcie próby zapisanie
jedengo z nich nagle zawiesił się komputer i po ponownym uruchomieniu został
o tylko kilka plików w których zmieniły się nazwy i nie można ich odczytać.
Pliki które zostały mają teraz po 4 KB, wcześniej miały po dużo więcej. Jede
n z plików widoczny jest na podglądzie lecz nie możn a go otworzyć (dochodzi
do 40 % i wychodzi błąd odczytu pliku)
W jaki sposób mogę odzyskać lub naprawić te pliki, może istnieją jakieś prog
ramy.

Rysiek