Re: TPSA jest the BEST

Autor: Jacoj (WYTNIJ_TO_jacoj_at_poczta.fm)
Data: Tue 21 Aug 2001 - 15:28:57 MET DST

"DooMiniK" <bachus20_at_poczta.wp.pl> wrote in message news:9lt4fh$qfe$8_at_news.tpi.pl...
[...]
> Czy Ty poważnie myślisz, że internet to tylko rozrywka ?

Wciąż nie odpowiadasz na pytania. Odpowiedź na Twoje:
dla 90% uzytkowinków - TAK.

[...]
> Troszkę nie rozumiesz syt. i masz porównania jakieś dziwne.
> (internet jest dla mnie niezbędnym medium

Dlaczego? Możesz choć raz napisać konkretnie?

> a bez Ferrari i samolotu
> się jeszcze obejdę ...).

Bez internetu też przezyjesz...

[...]
> btw - Ty chyba poważnie nie rozumiesz sytuacji w Polsce
> (jeżeli chodzi o Internet) i praktyk monopolistycznych tpsa.

Tak, Ty za to rozumiesz wspaniale, choć nie potrafisz
podać konkretów.

--
Jacoj - Jacek Jakubowski  [ e-mail: jacoj_at_poczta.fm ]
Prawo Hendricksona - jeśli jakiś problem jest przyczyną wielu posiedzeń,