UDMA w Samsung SD-612

Autor: Andrzej Kaczmarek (ak_at_wroc.vulcan.pl)
Data: Tue 21 Aug 2001 - 15:28:32 MET DST

Witam!

Posiadam DVD Samsung SD-612 i, jak jest napisane w instrukcji, obsługuje on
UDMA. Problem tylko w tym, że BIOS 'widzi' go jako PIO4, a W2k mogę mu co
najwyżej włączyć DMA (nie UDMA). Można jakoś odpalić ten napęd w UDMA?
W sumie to specjalnie mi to nie przeszkadza, ale gdyby się dało, to mógłby
chodzić jak trzeba.
Wszystko chodzi na Abit KT7, napęd jako samotny master na drugim kanale
podłączony przez taśmę UDMA66 (80 żyłową) - w BIOS UDMA włączone.

Aha... nie interesują mnie odpowiedzi w stylu 'Samsung jest do d**y'. Może
i inni mają z nim problemy, ale mój (na razie ;) chodzi całkiem przyzwoicie
i w zupełności mi wystarcza.

--
pozdrawiam,
Andrzej