Re: Opis grupy - Bardzo wazne

Autor: Zibi \(the Moose\) (lutomski_at_mentor.edu.pl)
Data: Tue 21 Aug 2001 - 15:03:16 MET DST

Użytkownik "Krzysztof Buda" <

> To zadaj sobie trud przeczytania postu z początku tego wątku, zanim
zaczniesz
> krytykować.Tam jest _propozycja_ nowego opisu

Zadałem sobie.

Mój re-post był tylko wskazaniem na błędy w myśleniu,
a nie krytyką. Był wskazaniem, że nie wszyscy MUSZĄ
myśleć, a do tego jeszcze myśleć w tym toku co autor
_propozycji_ nowego opisu

Najbardziej błędnym założeniem myślowym jest
(nie bójmy się tego słowa) uzurpowanie sobie
prawa do słowa "pecet" wyłącznie do spraw
hardware'owych. Należy znaleźć jakieś rozwiązanie,
które zadowoli wszystkich - czy to w opisie grupy,
czy w założeniu proponowanych wcześniej grup
pl.comp.harware, pl.comp.software. A może
rozwiązanie to dołożenie podgrupy pl.comp.pecet.hardware
(lub pl.comp.pecet.nosoftware ;-))

Kolego Krzystofie, uznaję trud włożony w kreowanie
tej grupy i proszę nie brać rozważań za krytykę.
Pragnąłem wskazać tylko inne aspekty problemu
"Propozycja_noweg_opisu_grupy"

--
PozdróWWWska
Zibi (the Moose)