problem z WinME lub...wirusem???

Autor: sloma (sloma78_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 21 Aug 2001 - 14:01:39 MET DST

Mam nastepujacy problem lecz nie do konca jestem pewny czy to wina WinMe: na
jednym z dyskow "zniknely" w doslownym tego slowa znaczeniu wszystkie moje
zainstalowane gry,a co zatym idzie wszystkie save-y :-( ,katalogi tych gier
sa puste i dysk wskazuje na to ze jest niezapelniony,ale co dziwne gry
odinstalowuja sie normalnie w zakladce "dodaj/usun programy" tak jakby byly
normalnie zainstalowane dalej w tych katalogach.I jeszcze jedno skaner
Onetu wykazal ze w systemie siedzi wirus vbs.on the fly ,natomiast moje
programy
antywirusowe za cholere nie moga go znalezc (MKS Vir,AntiVirenKit).Moze w
tym tkwi problem??? Co to moze byc i czy jest jakis sposob na odzyskanie
save-ow,bo o to przede wszystkim mi chodzi.
Dzieki z gory za help.