Odp: jaki chipset pod Athlona?

Autor: stryjek (stryjek_at_poczta.fm)
Data: Tue 21 Aug 2001 - 08:27:33 MET DST

> Hi!

> 1. Nie wiem nic o stabilnociSISa
> 2. Nie wiem nic o stabilnsoci tejk plyty
>
> --
> - mgb_at_priv.onet.pl - |"Wroga najlepiej zabic z duzej odleglosci,
> - ICQ #49474044 ---- | bez ostrzezenia, strzalem w plecy. Honorowym
> - GG #133936 ------- | nalezy byc jedynie wobec przyjaciol."

Z wszelkich testow roznych serwisow wynika ze jest "rock stable", a po
zmianie biosu wydajnosc jeszcze wzrasta ;))
Mam taka plyte od 2 tygodni i jest OK.Troche mnie wkurza ze bios jest Ami a
nie Awarda ale nie moge sie do niczego przyczepic. Nawet bootuje szybciej
niz Award ;)
Po zmianie biosu mozliwe stalo sie podkrecanie athlona - 1000_at_1133 ;) Ale
nie mialem czasu go testowac - zauwazylem tylko ze temp. wzrosla u mnie o 5
stopni.

pozdrawiam

stryjek