Re: asmax surfer

Autor: bip-antyspam_at_phys.uni.torun.pl
Data: Tue 21 Aug 2001 - 08:34:05 MET DST

Krzysztof M <kmac_at_go2.pl> wrote:
> Dzisiaj zainstaluje go na innym kompie. Moze problem lezy w mojej plycie
> albo fizycznym uszkodzeniu modemu? (na szczescie obie czesci sa jeszcze na

Niekoniecznie, mialem tez klopoty z polaczeniem - okazalo, ze port modemu
mial taka sama nazwe (tzn COM4) jak port wirualny IrDA, pomimo, ze modem ma
zupelnie inne zasoby niz IrDA, czy fizyczne com'y. Problem ten rozwiazalem w
ten sposob, ze za pomoca regedit'a poszukalem com4 i w miejscach gdzie byl
powiazany z modemem zmienilem na COM3 (o ile pamietam tylko w jednym miejscu
trzeba bylo poprawiac). Oczywiscie nic nie stoi na przeszkodzie aby podac
inny COM ;)

                                bip