OpenGL pod Win2k/XP

Autor: < Test > (testuser_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 21 Aug 2001 - 00:17:10 MET DST

Szanowni tu zgromadzeni...;-)
Mam taki dziwny problem. Dotyka on wlasciwie sprzetu, a moze bardziej
sterownikow do niego ?
Mialem juz rozne karty graficzne w swoim kompie ale dopiero od czasow
GeForce obserwuje dziwne zjawisko: mianowicie gra Q3 (nie sprawdzalem
innych, ktore chodza w OpenGL) pod systemami win2000/XP wyswietla obraz tak
ciemny, ze praktycznie uniemozliwia to granie. Nie jestem zapalonym graczem,
ale od czasu do czasu bym popykal w Q3 a tu kicha. Sterowniki w najnowszych
wersjach nic nie wnosza do sprawy - macie jakies sugestie ?
W tej chwili mam GeForce2 GTS Pro, ale na wczesniejszych (mialem juz GF256 i
2MX) bylo to samo. Chodzi mi tylko o to, czy to jest pod 2000/XP normalne ?
Pod 98/ME zero problemu. Z kolei inny program (tu benchmark Stars), ktory
niby tez chodzi w OpenGL wyswietla obraz normalnie, wiec co sadzic o tym ?
Dzieki za jakies info w tej sprawie.

--
< Test >