Re: TPSA jest the BEST

Autor: pawel (untiled_at_poczta.fm)
Data: Mon 20 Aug 2001 - 23:36:29 MET DST

Mon, 20 Aug 2001 20:18:55 +0200, "DruG" <DruGon_at_poczta.fm> napisal:

>A pomyslales o tym, ze niezalezni operatorzy nie docieraja w niektore
>miejsca tylko dlatego, ze tpsa blokuje im te mozliwosc ???
buchacha , a co stawiaja tam swoich goryli? i jak wpada netia to
dostaja w trabe? czlowieku operatorzy nie maja kasa by zabezpieczyc
infrastrukture i dlatego nie docieraja.
Tak samo tlumacza sie kiepscy ludzie z marketingu jak przegrywaja
przetarg - 'bo wie Pan oni to lapowe dali i znajomych w komisji mieli'
a co to mnie obchodzi, trzeba bylo dac lapowe i zbajerowac pania
Irenke i wygrac. To jest wlasnie konkurencja, rynek to dzungla , placz
dla mieczakow i bezjajecznych.
Gadka szmatka, przypomnij sobie jakie promocje i cuda byly jak netia
zdobywala rynek i ile placzu, ze tepsa monopolista... jak juz troche
oblozyli to sie skonczylo, jakosc=bylejakosc i ceny porownywalne, nie
to co obiecali na starcie.
Kiedys wyprobowalem callbacku netii - syf taki, ze dziekuje bardzo
moze teraz lub w innych rejonach jest lepiej, ale jak ja to testowalem
z plonnymi nadziejami na objawienie i koniec udreki to sie zalamalem.

A co bys mi tu nie wyjezdzal, ze jestem fanem lub pracownikiem tepsy
to czytaj moje udreki z tpsa -w tym watku. Zycie jest brutalne nic za
darmo a nawet po przyzwoitej cenie.
Swoja droga dlaczego nikt nie narzeka na GSM? tam dopiero jest drogo i
dopiero monopolisci -podzielili sie rynkiem i nikt inny nie ma szans
wejscia , tam to jest kasa i niesprawiedliwosc. Popatrz co sie dzieje
z UMTSem ta kasa ktora przeplywa, a kto zaplaci? operatorzy juz
powiedzieli -klienci.

--
pawel