Problem z uruchamianiem sie komputera po zainstalowaniu...

Autor: SEBCIO (sebastik_at_kki.net.pl)
Data: Mon 20 Aug 2001 - 22:21:36 MET DST

...pamieci
Zainstalowalem pamiec operacyjna 128MB DIMM i mam taki problem
Co ktorys raz komputer liczy pamiec i wszystko jest OK ale gdy rozpoznaje
dysk twardy dalej niechce sie uruchamiac, zawiesza sie niedaje zadnego
komunikatu anie nie wydaje zadnych dzwiekow
Wyswietla tylko napis SMART Fujitsu OK niepamietam calego komunikatu
Mam takie pamieci
32MB 64MB 128MB wsumie 224MB
Wszystkie testy pamieci pokazuja ze te pamiecim sa OK
Pomozcie rozwiazac mi problem
Aha moja plyta to Amibios modelu dokladnego nie znam
procek C443
Dysk Fujitsu 6,2Gb wczesniej takich problemow nie mialem