Re: TPSA jest the BEST

Autor: DruG (DruGon_at_poczta.fm)
Data: Mon 20 Aug 2001 - 20:52:15 MET DST

> Głupi jesteś, skoro nie dociera do Ciebie fakt, że w każdej chwili
> mogą zmienić prowidera na kogoś innego, tylko tego nie robią, ponieważ
> oferta innych jest gorsza (droższa) albo nieosiągalna na danym terenie,
> poniał?

> Mają, zawsze mają, tylka te alternatywy są droższe, dotarło?

    Jezu. Ty albo nie czytales poprzednich postow, albo masz niezla shize.
Z tego co pamietam masa ludzi nie ma innego wyjscia jak meczyc sie z tepsa.

> Tak, tak, widziałem jak panie Z BOK-u TPSA kładą się w poprzek
> ulicy i nie pozwalają robić wykopów innym operatorom....

    No comments.

    Heh...nie napisalem nic, co by sugerowalo moja wiedze na temat prefixow.
Ale coz, do czegos musiales sie przyjebac :)))

przedszkolaka.

> Kochany, to nie był argument, to było moje osobiste zdanie,
> ale Ty, jak widać, nie jesteś w stanie tego odróżnić, pożyjesz
> jeszcze troszkę (tak z 20 lat) to może...

    Hehhe.... naprawde myslisz, ze to ja nie potrafie odroznic ??? Nie bede
sie z Toba klocil :)))

P.S. Tak jak przewidzialem, nie podales zadnego madrego argumentu, tylko
zwykle przywalanie sie. I dobrze :)))

DruG