Re: hdd partycje

Autor: PeJot (pjsoft_at_poland.com)
Data: Mon 20 Aug 2001 - 18:45:36 MET DST

Użytkownik sebbie <sebbie_at_interia.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:3b7f8b53_at_news.vogel.pl...
> norton disk doctor tak mi "naprawil" bledne wpisy w tablicy partycji, ze
> zniknal 1 dysk logoczny z partycji rozszrzonej...
> i zamiast niego jest free space...
>
> fizycznie na dysku sa dane (nic nie formatowalem itp.)
>
> tylko jak przywrocic wpisy do tablicy odnosnie tego dysku.. jakis progs?
>
> chce chociaz odzyskac czesc plikow (na ej partycji byly gigowe pliki, wiec
> zbyt duzo tego nie bylo)
>
> co mozna z tym zrobic?
Jeżeli nie zrobiłeś w ndd undo na dyskietce to zapomij o prostym (szybkim)
odzyskaniu.

Programy to np.tiramisu (easy recover) http://klub.chip.pl/isoft/pliki.htm
lub lost&found http://www.fosi.da.ru

PeJot