Re: TPSA jest the BEST

Autor: Wonder (wonder34_at_poczta.fm)
Data: Mon 20 Aug 2001 - 18:05:15 MET DST

> Korzystam z sieci osiedlowej za 40 zl miesiecznie.
> Ruszcie glowa, zrobcie cos sami zamiast ciagle narzekac ...

He, nie wszyscy mieszkają w blokach. Najbliżej (50m w linii prostej)
mnie mieszkający kolega z komputerem wydaje na internet 1 zł miesięcznie.
Jak czasem zaszaleje, to nawet dwa złote. Załóż z takim sieć osiedlową.
Inni mieszkają jeszcze dalej. Nie wszystko jest takie proste.
Ja mam SDI i ,w zasadzie, nie narzekam. Za konkurencję robi u nas
Netia. Przeniesienie telefonu z TPSA - 1zł, do tego za darmo telefon
bezprzewodowy i umowa na min. 2 lata. Taka była kiedyś promocja.
Ale w ciągu tych dwu lat nie można skorzystać z ryczałtu na internet.
Hehe, w Neti jest ryczałt, ale kolega który dał się skusić nie może
z tego korzystać jeszcze przez rok (nmiej więcej). Ten telefon musi
im się zwrócić z nawiązką. Ale załóżmy że mam te 100 godzin za parę
złotych. Ściągam jakiś film, przez modem to parę dni. Jak chcę zadzwonić
to kupuję komórkę? Przerywam ściąganie? (nie zawsze można wznowić)
W ogóle nie zaczynam ściągać?(!) Czasem TPSA jest najlepsza ;)
I niech nikt nie wspomina o satelitach, czy łączu stałym.

Wonder