Problem z Clone CD

Autor: D.K. (amidar_at_poczta.fm)
Data: Mon 20 Aug 2001 - 17:18:43 MET DST

Cze !!!

Mam problem z programem CloneCD, od jakiegos czasu podczas kopiowanie plyt
w/w programem mam problemy z ich odtworzeniem. Z regoly efekt jest taki, ze
1 lub kilka plikow jest nie do skopiowania z wypalonej nim CDR-ki. Problem
jest o tyle dziwny ze na innych programach (Nero,WinOnCD,CDRWin,BurnCd)
wszystko jest ok. Moge kopiowac wlanczac wszystkie dostepne opcje.
Probowalem juz reinstalowac Clone-a, wlacznie ze zmiana wersji i ... Nic.
Moze ktos bedzie wiedzial o co chodzi. Ps. Mam nagrywarke Teac 12x10x32.

Ps. Z gory dzieki za wszelkie sugestie.