Re: po co listwa zasilajaca?

Autor: M.M. (bioinfo_at_biotop.umcs.lublin.pl)
Data: Mon 20 Aug 2001 - 15:32:57 MET DST

Alti napisał(a):

> po co mi listwa zasilajaca(antyprzepieciowa)? czy zasilacz w obudowie nie
> wystarcza. Nie mam drukarki a wiem ze tam to bylo istotne. Czy do samego
> kompa jest potrzebna listwa?

Jak Ci (czego nie życzę) sypnie jakieś przepięcie po sieci elektrycznej np
sasiad podłączy cykliniarkę, albo co inkszego to się dowiesz do czego słuzy
listwa zasilająca nie dziś nie jutro to za rok......... w najlepszym
przypadku leci zasilacz a i płyte może trafić, poza tym porządna listwa
filtruje zakłócenia od włączonego do sieci sprzętu agd typu lodówka,
odkurzacz, suszarka do włosów. Nawet nie wiesz jakie figielki potrafi takie
cóś wyczyniać - niespodziewane zwiechy, restarty sprzętu itd niejeden
serwisant dostał nerwicy klient zgłasza reklamację a sprzet sprawny.
Pozdrawiam Maciek
PS zastanów się nad rachunkiem ekonomicznym - jako taka listwa kosztuje
niecałe 40 zeta najdroższy model EVERA z jakimiś werystorami i filtrem
modemowym ok 70 a sprzęcior jakby trochę więcej.