Odp: problem z modemem

Autor: Karol H. (carlos14_at_poland.com)
Data: Mon 20 Aug 2001 - 15:16:47 MET DST

Użytkownik Krzysztof Buda <wadis_at_friko.internet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:slrn.pl.9o1pgo.4d.wadis_at_kris.w.pracy...
> Sat, 18 Aug 2001 13:20:49 +0200 pawel powiedział(a):

> Co da zablokowanie jednego portu w biosie ?
> Raczej sprawdź, jak masz ustawione zworki na modemie -isowe zoltrixy miały
> zworki do ustawiania portu i przerwania.Ustaw w biosie zasoby tak jak
> są ustawione zworki, sprawdź w windowsie, czy jest tak samo i musi
działać.

> --
> Krzysztof Buda

Nie wiem czy jest sens kombinowac ze zworkami na modemie skoro z tym
ustawieniem jakie jest dzialalo.
Prawde mowiac wogole z tymi zworkami bedzie problem bo nie mam zadnej
dokumentacji do tego modemu.
No ale w kazdym badz razie dzieki za pomysl.

Karol