Problem z płytą ECS i zintegrowaną k.audio

Autor: Denko80 (pmaciejczyk_at_dami-mc.pl)
Data: Mon 20 Aug 2001 - 11:35:56 MET DST

Cześć!

Mam problem z ustawieniem zintegrowanej na płycie ECS KT 133 VZA.Ustawiłem w
setupie Onchip Audio i uaktywniłem tego zintegrowanego Sound
Blastera.Podobno Windows'98 go zainstalował,choc dla mnie to trochę za
szybkie było to zgrywanie plików.Instalowałem z CD-ka
do płyty głównej,z podkatalogu VIA\AC'97 AUDIO.
W panelu sterowania-system piszą,że sterownik jest "zainstalowany,ale
nieaktywny z nieznanego powodu",a w panel sterowania-multimedia,że "brak
urządzeń do odtwarzania".
Pleeeeeeaaaaaaaaaassssssssseeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!
Niech mi ktoś pomoże!!!!!!!!!!!!!

Co do sprzętu: AMD Duron 600,128 sdram,20 gb Samsung,g-force 2mx200 i płyta
właśnie ECS KT 133 VZA.

Nie wiem,o co chodzi,a problem jest pewnie banalny..

Pomóżcie!!!!!!!

Dzięki!!!!
[Denko80]