Re: TPSA jest the BEST

Autor: Jacoj (jacoj_at_poczta.fm)
Data: Sun 19 Aug 2001 - 23:30:46 MET DST

"DooMiniK" <bachus20_at_poczta.wp.pl> wrote in message news:9lp93l$cna$3_at_news.tpi.pl...
[...]
> Zmusiła mnie sytuacja ...

W jaki sposób? Ktoś Ci powiedział, że Cię zabije,
jesli nie bedziesz miał dostepu do internetu? Czy po
prostu korzystasz z internetu dla rozrywki?

> Mieszkam w dzielnicy willowej ...

No popatrz ja też.

> * łącze kablowe ? ROTFL

Dlaczego ROTFL? Czyżby nie było Cie na to stać? No popatrz
mnie też na to nie stać, tak samo jak na prywatny samolot
i Ferrari, ale nie psioczę po próżnicy na producentów drogich
samolotów i samochodów, tylko dlatego, że nie mam na nie kasy.

> * satalita ? w obie strony ? (Ciebie stać na taką ?)

j.w.

--
Jacoj - Jacek Jakubowski  [ e-mail: jacoj_at_poczta.fm ]
Prawo Murphy'ego: