Re: Przelaczniki

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Sun 19 Aug 2001 - 18:55:55 MET DST

Niejaki(a) Radoslaw Sokol <rsokol_at_magsoft.com.pl> w grupie pl.comp.pecet
doznal(a) olsnienia i napisal(a):

> Mogą być widoczne odbicia (cienie od elementów) oraz może się stracić
> ostrość, przy czym w trybach tekstowych i niskich graficznych problemu
> nie ma, jest natomiast widoczny w wysokich rozdzielczościach i
> częstotliwościach odświeżania rzędu 85 Hz i więcej.

no to dzieki za pocieszenie, bo monitor tez przelaczam ;p no to
przelacznik tylko do kalwaitury, lub sobie kupie druga taka samo chic. i
nowego nec'a 19" i po sprawie ;-> troche drogo, ale czego to sie nei
robi dla serwera ;p

--
|__Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|