Re: SVHS

Autor: < Test > (testuser_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 19 Aug 2001 - 19:30:51 MET DST

<delfinar_at_poczta.onet.pl> wrote in message
> Mam wyjscie na karcie graficznej SVHS czy jest mozliwosc polaczenia z
> telewizorem ?
> Jezeli tak to jak to podlaczyc lub jakis schemat skad sciagnac
> Telewizor posiada gniazda cinch

Mysle, ze nie do konca wiesz co to jest SVHS...Twoje wyjscie z karty
graficznej to prawdopodonie SVideo, nie ma ono wiele wspolnego ze standartem
SVHS. A podlaczyc mozesz do telewizora stosujac przejsciowke z SVideo na
EuroSCART - jesli oczywiscie posiadasz w TV takie zlacze. Mozna kupic gotowe
kable chyba w kazdym sklepie ze sprzetem audio/video.

--
< Test >