HELP !!!!!!!!!!!

Autor: Ashke (ashke_at_poland.com)
Data: Sun 19 Aug 2001 - 18:29:05 MET DST

Witam wszystkich,

    Mam pewien problem z kompem.
Niedawno zakupiłem płytę asus a7v133a i atlona 1200(266).
Problem jest z aplikacjami 3d tz. gry, 3DMark 2001, 2000.
Praca jest nie stabilna , bez żadnej przyczyny komp się zwiesza - wychodzi z
gierki do wina, stop klatka bądź ekran robi się cały czarny a
na górze monitora jest zielony pasek.
Jeżeli chodzi o inne programy photoshop, corel itp wszystko jest ok.
Na początku nie ruszałem w ogóle zworek na płycie pozostawiłem je tak jak
producent ustawił.
W biosie ustawiłem mnożnik 9x , magistralę na 133 i pamięć też na 133mhz.
Kicha - wszystkie gierki quake, unreal itp się wieszają !!!!!!!!!!!!
Więc ustawiłem zworkami mnożnik i magistralę jak w książeczce podali - też
nic nie pomogło.
Co do gierek i innych podzespołów to jestem pewien że działają poprawnie,
wcześniej miałem celerona i wszystko działało ok.
Wymieniłem tylko płytę i procka. Karta grafiki (geforce 2mx) na pewno jest
sprawna.
Zainstalowałem najnowsze detonatory (7.17) pod winme, najnowszy
via429V-łatka no i DirectX 8.0 PL Win9x.
Dodam, że wina instalowałem od początku z trzy razy i nic to wszystko nie
pomogło.

    Czy może ktoś z Was wie o co chodzi, w czym problem, albo może też ma
ten sam zestaw (płyta+procek) i ma podobne problemy?
Please pomóżcie nie wiem co już mogę więcej sam zdziałać
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ach nie ruszałem tylko zworek którymi się ustawia bodaj napięcie procka
zostało jak producent ustawił.
W ogóle to jakie napięcie zasila atlona 1200(266)?
Zauważyłem jeszcze, że sprzęt się cholernie grzeje, sama obudowa jest ciepła
a z wentylatora zasilacza leci dość ciepłe powietrze.
Czy to normalne?
Wiem że atlony zwłaszcza 266 się grzeją ale nie mam pojęcia jak bardzo.
Może ktoś jeszcze wie jaka jest temperatura max. dla tego modelu atlona i
MB?
Ktoś mi kiedyś powiedział że płyta się nie grzeje, ale na płytce org. od
asusa jest programik monitorujący temperaturę i
jest tam temp. MB.
Rozumiem że chodzi o temp. płyty głównej.
Wentylator na procka mam nowy na atlona 1400 - więc tu chyba nie o to
chodzi.

Proszę o jak najszybszą pomoc i prosiłbym na priv. niestety nie subskrybuję
Waszej grupy ale jak tak dalej pójdzie to chyba zacząć pora :-)))

ashke_at_poland.com

Z góry ślicznie dziękuję i serdecznie Wszystkich pozdrawiam.
Ashke.