Re: czemu tak wolno komp mi chodzi?

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Sat 18 Aug 2001 - 16:58:21 MET DST

Niejaki(a) Kaizen <xnvmra_at_cbpmgn.sz> w grupie pl.comp.pecet doznal(a)
olsnienia i napisal(a):

> Sreberka masz?

nope... juz owieniete ;p

> To gratulacje. U mnie jednak divx4 potrafi przycinać film zakodowany
> divx4 na 961 kbps i mp3 320 przy ustawieniach na najwyższej jakości
> (przy 2 kraskach mniej już idzie płynnie, przy 1 różnie).

a co masz? :)

> Co znaczy mocno skodowany film?

duzy bitrate, momenty gdy jest duzo ruchu.

> Jak chcesz to mogę wrzucić gdzieś metallicę o wynikach odtwarzania
> której głównie piszę i powiesz, czy Ci w ogóle chodzi ;)

ech... ja sobie testowalem na tym co sam przerobilem:
Rules of engagement - flask, 2cd, brate chyba 1200, mp3 96
Crow 3 - nandub, brate 350/900, mp3 96
Liberator 1 i 2 - flask, 2cd, brate 1400, mp3 160.

na tych wlasnie wszystko bylo wporzadku. dzis ogladalem pariote, 2cd, i
tam bylo ~70% srednio. max quality...

--
|__Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|______________txt by: Telekomunikacja Polska S.A._______________|