Re: Cena CM EP5

Autor: Sebastian Demski (sdemski_at_wp.pl)
Data: Sun 19 Aug 2001 - 15:13:43 MET DST

> CoolerMaster CB55G12 Copper
>
> ale ja go jeszcze nie widziałem. jeśłi nie jest to dlaczego ma w
nazwie cooper???

nie twierdzę, że nie ma takiego, ale ten o którym pisałem to na pewno nie
miedziany ani nie ma miedzianej wkładki, bo oglądałem go ze wszystkich
stron. Za miedzianego to może i 80zyli bym wyłożył tym bardziej, gdyby był
rozmiarów tego co widziałem :)
W końcu udało mi się dostać ten cooler za 50zyli na giełdzie we Wrocku.
Wszędzie były za 60-65 ale jeden gość miał taniej. Z tego co zauważyłem to
sklep, który sprzedawał tego coolera za 80zyli na giełdzie spóścił z tonu i
można było też za 60 kupić.
Teraz przemontowałem wentylator z DP5 na radiator EP5, bo jest pono
wydajniejszy i mam 64 stopnie na TB 1_at_1,2 (8*150) przy nieobciążonym
systemie (gra ino Winamp) :) Straszny upał dzisiaj więc podejżewam, iż
będzie mniej na jesień.

Pozdro. Seba