Re: TPSA jest the BEST

Autor: DruG (DruGon_at_poczta.fm)
Data: Sun 19 Aug 2001 - 12:56:46 MET DST

Witam.

[w tym miejscu wycinam totalne bzdury, ktorych nie nalezy nawet cytowac]

> A prawda jest taka ze zaden z tych operatorow do piet nie dorasta

    Jestem szczesliwym uzytkownikiem Dialogu i co prawda nie mam ISDN`u, ale
mam nielimitowany czas w necie za jedyne 80 zl / miesiac.
Heh....to jedna z uslug Internetowych Dialogu, ale mysle, ze kosi nia cala
konkurencje ;))))

    Ale jest cos jeszcze (cytuje)..

    DIALNET cdi to pakiet usług teleinformatycznych zawierający:
  a.. usługi DIALOG isdn2;
  b.. usługę nielimitowanego dostępu do Internetu DIALNET Co Dzień.
  Abonent otrzymuje zakończenie sieciowe NTRS pozwalające na bezpośrednie
włączenie komputera do Internetu (bez pośrednictwa karty ISDN) oraz na
przyłączenie jednego cyfrowego (ISDN) i dwóch analogowych urządzeń końcowych
(telefony, telefony bezprzewodowe, faksy). Dostęp do sieci Internet
realizowany jest z komputera PC poprzez standardowe łącze RS-232 przyłączone
do zakończenia sieciowego NTRS. Prędkość transmisji zależy od wersji
sprzętowej portu szeregowego RS zainstalowanego w komputerze Klienta
(standardowo 115 kb/s). Do transmisji danych mogą być użyte obydwa kanały B
łącza ISDN (2 x 64 kb/s).
  DIALNET cdi to możliwość połączenia z Internetem oraz korzystania z
telefonii ISDN i wszystkich usług dodatkowych: poczty głosowej,
przekierowania połączeń, budzenia, ograniczenia połączeń wychodzących, itd.

    zrodlo: www.dialog.net.pl

    A teraz najlepsze.........
        Za usluge placi sie raz 400 zl (instalka, uruchomienie), czyli tak
jak w TePsie (jesli dobrze pamietam). Hehehehe.......... a dalej jest tak
jak przez modemik, czyli 80 zl / miesiac !!!!!!

    I co ??? Kto tu komu nie dorasta do piet ??? :P

    No more comments :)

    Zycze Ci dupnego rachunq. Pomoz tepsie w jej trudnych dniach agonii.....
;))))))

P.S. Sorki za ten cytat. Mam wrazenie, ze zrobi sie z tego HTML, ale nie
chcialo mi sie tego wszystkiego przepisywac ;)))

    pozdrawiam

    DruG