Re: TPSA jest the BEST

Autor: DooMiniK (bachus20_at_poczta.wp.pl)
Data: Sun 19 Aug 2001 - 11:10:46 MET DST

Użytkownik "Zbigy" <Zbigy1_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:9lmmb1$kjp$1_at_news.tpi.pl...
> Sorry stary ale to Ty nie jestes za dobrze poinformowany, choc to co piszesz
> to lepiej byloby nazwac totalna dezinformacja.
> A wiec:
> 1. Z dobrze poinformowanych zrodel wiem ze w najblizszym czasie nie bedzie
> zadnego roznicowania impulsow - wiecej jezli juz to w dół dla ISDNów.

Twoja wróżka się myli ;-)

> 2. Instalacja SDI w wiekszosci miejscach jest robiona od reki (np.
> Bialystok) i nie ma tu zadnej konkurencji (Netia, Dialog).

Albo od nogi (w dużym mieście Wrocław czeka się od roku ...).

> Tak wiec gadanie ze dumping itp jest smiechu warte. A poza tym dla kazdego
> kto zna sie na biznesie oczywiste jest ze nie czeka sie az konkurencja
> przejmie klientow firmy. I gdyby Netia czy Dialog byly na miejscu TP
> robilyby dokladnie tak samo. Sorry ale taki jest biznes.

Nie rozróżniasz konkurencji od praktyk monopolistycznych.

> 3. Dumpingowe stawki na m/s - bzdura - od 01.09.2001 obowiązują w całym
> kraju. Tak samo jak 20% obnizka (Promocja - Wybrane Numery). Sorry ale taki
> jest biznes.

Dupa, nie biznes. Skończy im się raj za rok.

> 4. Instalacja za 1 zł obwiązuje od poczatku roku na terenie calego kraju -
> znowu cos pomyliles.
> Itak dalej i tym podobnie. Mozemy wiec dyskutowc ale musisz podac jakies
> fakty a nie pomysly rodem z filmow katastroficznych.

Niektórzy do dzisiaj cenią wielkiego wodza.

>Bo oczywiscie mozna sie
> obrazac na TP SA tylko dlatego ze to TPSA i tak robi tu wiekszosc. W
> zasadzie to jest taka reakcja psa Pawlowa - TPSA -zle.

Jako pies Pawlowa zostałem w ten sposób
'nauczony', że tpsa to beeeeeeeeee .........

> Netia-super, NOM -
> bomba. A prawda jest taka ze zaden z tych operatorow do piet nie dorasta
> TPSA biorac pod uwage mozliwosci techniczne oraz obszar obsługi.

... bo na piętach tpsa jest grzyb, który nie pozwala wybić się
wyżej zdrowemu, ale słabszemu (w ilości) organizmowi.

> Powiem
> wiecej, jestem pewien ze jak tylko TePSA zaoferuje jakos super promocje
> (cos jak OCtopus Comfort) to wiekszość was bardzo szyko zapomni o
> nienawisci do TP i poleci do najblizszego BOKu aby podpisac umowe.

Jak TPSA w najbliższych 2-3 latach pójdzie na rękę abonentowi, to
ja jestem Afrykańska królowa.

> Tak wiec wiecej realizmu panowie. Nienawiscia nie da sie dlugo pociagnac.

Odpowiadaj _pod_ post'ami

--
DooMiniK (bachus)
bachus_at_irc.pl