Re: Co polecicie do chłodzenia Quadro ??????

Autor: GLide (glyder_at_priv.onet.pl)
Data: Sun 19 Aug 2001 - 01:20:08 MET DST

On Sat, 18 Aug 2001 23:42:22 +0200, "@r2r" <artur_at_symboliczna.net>
wrote:

>Tak i tam jest też opis dla tej karty na płytce bez referencji NV. Ale u
>mnei tych rezystorków nei ma neistey (pewnie dlatego że mam nie mx a mx400)
>:-(.
?? Myslalem, ze zwykly Hercules MX rozni sie od MX400 tylko
ustawieniem taktowania (pewnie w biosie karty).

>Tak szukałem - ani słowa o mx400 :-((

Wypada mi sie wiec cieszyc, ze mam zwyklego MXa. I tak wystarczy tylko
przesunac jeden suwaczek we wlasciwosciach karty i mam MX400 :-)

Pozdro
GLide

PS. Sorry za mnostwo literowek itp w poprzednich postach. Pozno juz
bylo.