Re: "Maly" problem z graficzna

Autor: Papa Smurf (a_piotr_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 18 Aug 2001 - 22:40:16 MET DST

Witam!
Niestety mam bardzo złe doświadczenia z płytami głównymi opartymi o chip VIA
VP3. Kłopoty zaczynają się przy próbie instalacji karty RIVA TNT 2 (ogólnie
ze wszystkimi nowymi RIVAmi). Problemy są bardzo różne. Najczęściej
wieszanie się systemu przy próbie uruchomienia gier mocno wykorzystujących
tryb 3D. Przypuszczalnie wszystkiemu winna jest zbyt mała wydajność prądowa
złącza AGP.
Najczęściej problem rozwiązuję instalując kartę innego producenta. Polecam
zwłaszcza Matrox G450 - aktualnie tanieje (jakość obrazu i dwa monitory!!!).
Nie stwierdziłem też kłopotów z kartami S3 Savage.