Re: Leadtek WinFast ATA100 + Windows 98 SE. Mnie zaraz szlak trafi albo co gorszego.....

Autor: Beerman (beerman_at_perfect.net.pl)
Data: Sat 18 Aug 2001 - 21:37:03 MET DST

On Thu, 16 Aug 2001 22:12:25 +0200, "SCSI" <scsi_at_au.poznan.pl> wrote:

>przy ACPI juz niestety nie ma czegos takiego :(
>A ten ATA 100 ciagle sie chce instalowac

Rozumiem tez masz nieszczescie posiadania takiego samego kontrolera.
Zasadniczo nie byl by on moze taki zly (co do jego dzialania nie mam
na razie zastrzezen) gdyby nie te ciagle instalacje przy starcie
systemu. Udalo Ci sie moze juz usunac ten blad? Pisalem do supportu
Leadteka , ale od tygodnia mnie olewaja :)
Jak cos wykombinuje tez dam oczywiscie znac.

Pozdrawiam.